I made this widget at MyFlashFetish.com.

To be nobody but yourself in a world which is doing its best, night and day, to make you like everybody else, means to fight the hardest battle which any human being can fight; and never stop fighting...!!~

Wednesday, June 30, 2010

mR LonS~

(^^)v wee~
Tetibe rajin update blog kan huhu
Lately nih banyak mende nak tulis hihi
[bukak sem nanti,,, sunyi sepi lah blog nih muehehehe]

Em2 kali ni nak bercerita pasal sumbody...
Very special person...
Banyak jasa beliau terhadap diri ini...
haaa sape?
jengjejeng.......!!


haaa inilah orang nya... my lovely cikgu ♥
[credit to Nazmie Samarahan yang bermurah hati mengupload gambar nih]
Kitorang panggil die Cikgu Lon,,, tapi nama die canggih wooo Cikgu Syukron Helmi Assadat Mohsin...! (^^)v at that time, saya pikir ''whuish canggih nye mak ayah cikgu!'' hihi

Ini cikgu fizik saya... jugak guru class saya iaitu 5 Science 3...
Memang sempoi habis rr ini cikgu huhu... sape yang pernah jadi anak murid cikgu mesti mengakui kesempoian cikgu tuh huhu

Banyak aceli mende yang saya nak cete pasal cikgu nih... terlalu banyak sampai tatau yang mana satu patut diceritakan huhu (^^)v

Teringat satu ketika selepas Trial SPM, duk semak-semak semula jawapan yang ktorang dah jawab time trial... [nurul amalina semasa di sekolah, dia akan sangat-sangat berkira kalau markah dia berkurang walau setengah markah huhuuu]
So, masa tu dok check dengan kawan-kawan...
Tibe-tibe.. "eh, jawapan kita lebih kurang la... nape saya dapat kurang?" huhu
and jawapan tu memang betul pun...
Huish! enggak boleh jadi ni... "Cikgu! Cikgu! nape saya x dapat full mark cikgu?"
Pastu,,, haha jawapan cikgu,,, biarlah rahsia... terbangga kejap saya masa tu huhu ^^ Terima kasih cikgu!!! ♥♥♥

Tapi kan cikgu... sowi sangat saya tak dapat ikut nasihat terakhir cikgu huhu
Lepas dapat result SPM, saya ada jumpa cikgu, tunjuk result saya, and tanya pendapat cikgu course ape yang sesuai...
Cikgu cakap "engineering"
opss... berbelah 999 hati saya masa dengar jawapan cikgu tuh T___T
Cikgu bagi pandangan memang berdasar result saya yang memang sangat lah cocok untuk amik Engin since Fizik, Chem, Add Math A1... sedangkan Bio saya B3 T______T
Disebabkan Bio saya ni lah, nanges teresak-esak lepas turun dari pentas muehehe [bila pikir-pikir balik,,, malu weyh!!!!]
Memang ramai sangat-sangat cikgu yang saya rujuk lepas tu huhu naik pening kepala *____*
at last,,, saya ikut nasihat Sir Qais...
"Tunggu je UIA.. InsyaALLAH amalina dapat UIA. Tak kisah la dapat course ape, masuk dulu. Nanti boleh tukar course"
oooyeah....!~
Maka dengan itu,,, beradalah saya di mana saya pada hari ini ^^

"Semoga ALLAH permudahkan urusan guru-guru ku... Semoga hidup mereka sentiasa dalam limpah rahmat dan kasih sayang Mu ya ALLAH... Aminnnn...."

No comments: