I made this widget at MyFlashFetish.com.

To be nobody but yourself in a world which is doing its best, night and day, to make you like everybody else, means to fight the hardest battle which any human being can fight; and never stop fighting...!!~

Saturday, May 22, 2010

janGan mEmiliH akU~

a sonG by Anang,,,~

[*]
Terenggut hatiku terpanah asmara
Sedih suka sirna sudah
Bila kau jadi milikku

[**]
Memang lukaku belum sembuh semua
Juga dukaku belum sirna semua

[***]
Jangan memilih aku
Bila kau tak sanggup setia
Kau tak mengerti aku
Diriku yang pernah terluka

[****]
Jangan memilih aku
Bila kau tak sanggup setia
Kau tak mengerti aku
Diriku yang pernah terluka
Cinta


Back to [*][**][***][****]

Ku pernah terluka

Hasrat ini mau hati
Tak mau pisah darimu

Back to [***][****]

Diriku yang pernah terluka
Cinta

Jangan memilih aku...
Jangan memilih aku...

2 comments:

zenith said...

perkh.... ayat novel ni... bisa meruntun kalbu... hee

nuruLamaL said...

novel?? erk. ni lagu... kan ade tulis dekat atas tu, a song by Anang... penyanyi indon (^^)v