I made this widget at MyFlashFetish.com.

To be nobody but yourself in a world which is doing its best, night and day, to make you like everybody else, means to fight the hardest battle which any human being can fight; and never stop fighting...!!~

Friday, May 21, 2010

mcQ~

hihi (^^)v
semalam ngemas umah sket-sket since kenduri along tggl lagi 2 mggu gitu jek... dok kemas-kemas tuh, jumpa ketas exam kimia time F5 dulu huhu ^^

dapat 90...! [kalau korg lg tggi, jgn la kutuk! hahaha]

tapi bukan nak emphasize dekat mark tuh, tertarik tengok mark MCQ... since kalau sekarang nih, MCQ memang nak meng'BURN'kan mark saya lah...! huhu~
paper kimia ni saya dapat 18/20 haha dua soklan jek salah...

hmm... nape dulu boleh jawab soalan MCQ dengan yakin eh?? sekarang nih suka sangat tembak-tembak... haish! T______T

maybe akan ade yang cakap,,,
"ala dulu boleh la... senang je kot..."

haha senang ke?

yang dulu tuh memang la senang,,, setaraf la ngan level kite time tuh... level SPM...
sekarang kan dah masuk UNIVERSITY....!!~ huhu ^^
[paham-paham la sendiri,,, kalau x paham lagi, p masuk tadika balik!!!]

lagi 1, saya teringat Dr. Razak... ^^
Dr. kan x bagi kite tembak-tembak ni.... bak kata Dr.,

''Suka hati.. suka sgt gamble..gamble la...yg penting it is not good to gamble..tujuan exam nak assess your knowledge not your ability to gamble.. susah kalau exam orientate ni..''

^^ peace...!!~

ade betul jugak kata Dr. tu [memang betul pon! haha]

kalau saya pikir-pikir kan balik pon, final yang lepas,,,
MCQ endocrine memang GILE SKET saya hitam kan... dgn ade 1 short esei burn, midsem pon 23 jek,,, OSPE hangus [memang hangus betol, since 3 station yang diberi organ tuh saya tak tahu apekebende nye tuh. slide yg saya tahu jawapan tapi p bace soklan silap haha ngokngek betol mu nih!~],,, so memang budget endo failed haha
tp alhamdulillah~
and lagi miracle nye, endo x dapat C~ (^^)v

hmm so, saya wat conclusion, MCQ endo saya macam ade sumbang mark la jugak kot...
subject-subject lain pon memang saya hitamkan yang saya tahu jek... xdek dah dok gamble macam selalu hoho~ [tapi maybe la ade jugak soklan yang saya dok syok sendiri jek kata betol haha]

No comments: