I made this widget at MyFlashFetish.com.

To be nobody but yourself in a world which is doing its best, night and day, to make you like everybody else, means to fight the hardest battle which any human being can fight; and never stop fighting...!!~

Saturday, July 17, 2010

akU-kamU-mEreka~

(^^)v
yeiip!! hari ni 17 July 2010, genaplah seminggu dah duduk di kuantan nih...
[cet. macam baru first year. Padahal dah graduation year =p]

ya. Seminggu yang membosankan (-_-!) adeh2!
Kalau dekat umah, bosan-bosan memang dah start kete, kua jalan-jalan... Sorang-sorang pon sorang-sorang la huhu
janji jalan! hihi ^^
Boleh kata hari-hari la pergi Alor Setar Mall time cuti ritu huhu Nak beli roti gardenia sebungkus pon, gi Mall hua3~
Dok aim satu beg nih dekat Mall tuh,,, asal bosan je, start kete gi tengok haha Lawa tau! Dok usha sampai la dah ade orang beli T.T
padan muka kamu (-_-!)
Beg salu nye saya lambat sikit nak beli... baju pon lambat gak... tapi kasut sangat cepat! hua9~ Cuti ritu berapa pasang kasut ntah saya beli [sandal aceli,,, tapi ntah la sume yang dipkai dekat kaki saya panggil kasut haha]... yang tempah pon ade lagi tak dapat haha sengal... sampaikan adik yang bongsu tu cakap ''mama ada anak lipan...'' dush3! haha

em,,, seminggu dekat sini, seminggu dah la LOA [loss of appetite]... dalam seminggu nih, 3kali makan nasi... oklah tu kan dari tak makan langsung huhu
tapi kalau dekat umah, habis la... hahaha
rindu malam-malam, adik masuk bilik cakap ''angah. jom makan nasi!''
hahaha
adik mesti nak saya makan nasi gak... die cakap tak adil kalau saya tak makan, die kene makan hahahaha ^^
apelah adik nih... rajin-rajin g tuisyen tau! bagi dapat 5A, baru leh masuk maktab mahmud (^^)v
kang kena duduk asrama, angah tatau... =p

haish! siryes rindu umah T______T

sape lagi bam! bam! =p


Muka da ckup matured, tapi mkn lollipop!! haha

Muka soleh --> baru balik dari khemah ibadat ngeh3~

adikku yang lagi tinggi dariku (-_-!)

Dalam family, saya sorang jek bulu mata x panjang hua9~ T.T

Takut-takut nak jalan hahaha


rindu kamu and kamu and kamu T.T

No comments: