I made this widget at MyFlashFetish.com.

To be nobody but yourself in a world which is doing its best, night and day, to make you like everybody else, means to fight the hardest battle which any human being can fight; and never stop fighting...!!~

Thursday, December 30, 2010

in prOcess~

(^^)v
haip! haip! haip!
bosan saya dok pikir nak mintax PRP mane T_T
adoi la~
nak pikir tempat satu hal dah...
nak pikir alasan tu,,, berjuta2 hal la pulak...!~ hahihooo =p

nak letak alasan ape ni weyh...
nak tulis sebab nak jaga parent,,, macam x concrete!
memang tak kukuh langsung2...! haha~
nak jaga ape nye,,,dorg yang jaga saya ade la huhu~
mama abah paling teruk pon dorg tak bangun sebab demam jek huhu~
ni korang jangan translate macam saya doa my parent sakit pulak... bukan2! ni tengah pikir nih haha~
betol la kan orang cakap setiap yang berlaku tu ade hikmah nye... sape2 yang ade mak ayah sakit tu, bole lah pkai alasan tu untuk isi borg penempatan tu =) itulah hikmah nye~

.:: setiap yang berlaku pasti ade hikmah nye~ believe in qada and qadar =) ::.

em nak cakap mak ayah dah tua,,, mane ade! mama tak sampai 50 pon lg! abah pun lmbt lagi nak 60! haha~
tapi memang la nanti mama abah tinggal berdua je kot dekat umah
(in case kalau saya tak dapat kedah la haha~)
along dekat ipoh...
kakak fatin, tgah tunggu upu... kalo dapat jauh2, mesti la die jarang balik (macam saya sekarang nih.huhu)...
adik pulak sekolah die jauh gak dari umah... luar dari alor setar la hihi~ (adik ku yang sorg nih, paling jauh die nak belajar,,, UUM dekat sintok kedah tu haha~ ape la adik nih!)

em2,,, mahu letak nama hospital terus bole?
Hospital Sultanah Bahiyyah, Alor Setar...
hoho~
hospital ni jek saya nak T_T
tolong-tolong~
jangan la berebut dengan saya,,, tak baek~ hehe (O_~)

2 comments:

Anonymous said...

amal, mnx ja kedah.... alasan dekat dgn kluarga, senang nk buat keja, letak jauh2, susah hati, xleh nak focus, teringat mak ayah... hahhaha.

nuruLamaL said...

cik anony, pkai la name, u kan kwn i je hehe~

letak tu mmg letak, 1st choice lg! dpt x dapat jek lOm tentu... huhu~